۱۳۸۷ تیر ۲۸, جمعه

Arnold Schwarzenegger غیر قانونی کردن دوباره ازدواج ه م ج ن س گ ر ا ی ا ن را محکوم کرد



Arnold Schwarzenegger قدرتمندانه قانونی کردن دوباره ازدواج همـ ــجـ ــنـ ــسـ ــگــ ــرايان به بهانه بهبود نظام کاليفرنيا را محکوم کرد.

دادگاه در 15 ماه می ازدواج همـ ــجـ ــنـ ــسـ ــگــ ــرايان را قانونا به رسميت شناخت و از 16 می ازدواج همـ ــجـ ــنـ ــسـ ــگــ ــرايان آغاز شد.
سخنرانی تلويزيونی Arnold Schwarzenegger در 29 ژوئن :
_ يکي از پيشنهادات غير قانوني کردن دوباره ازدواج همـ ــجـ ــنـ ــسـ ــگــ ــرايان است مطابق قانون اساسي آيا شما از آن حمايت ميکنيد؟

:: نه ، به هيچ وجه ، در اهميت اين حقيقت ، من فکر ميکنم دادگاه در اين باره تصميم خود را اتخاذ کرده ، در قانون اساسی قدغن کردن همـ ــجـ ــنـ ــسـ ــگــ ــرايان از ازدواج با يکديگر را ميتوان ديد ، اما اين مربوط به سال 1948 بود.

من شخصا معتقد به ازدواج مرد و زن هستم ، همانطوری که خداوند دستور داد ” اما همزمان طبق اعتقاداتم نبايد کسی را مجبور کرد به همين دليل من فکر ميکنم بايد هم رای با دادگاه عالی کاليفرنيا ماند” و به جلو رفت.

من فکر ميکنم امروز موضوعات متعدد و بسيار مهمی وجود دارند که جای بحث دارند و نبايد درباره اين موضوع بيشتر از اين وقت صرف کرد.

اين اولين باری نبود که Arnold Schwarzenegger به در دفاع از ازدواج همـ ــجـ ــنـ ــسـ ــگــ ــرايان درآمد اما اولين مصاحبه او در تلويزيون ملی آمريکا در پاسخ به اين سوال بود.



هیچ نظری موجود نیست: